Opret reklamation

Vi sætter stor pris på at høre fra dig, hvis du oplever, at et produkt fra os ikke lever op til det forventede. Hver eneste kommentar eller klage fra vores forbrugere er en enestående chance for at forbedre vores produkter. Du kan oprette en reklamation ved at udfylde nedenstående formular.

Emballagen rummer oplysninger, der er værdifulde i forbindelse med undersøgelsen. Gem derfor emballagen indtil der er lavet en aftale om det videre forløb.

Hvilken vare handler det om?

EAN-nummeret er de 13 cifrer der er skrevet på emballagen sammen med stregkoden
Nummeret i den ovale ring. F.eks. DE NI 17568 EG
Hvor mange pakker drejer reklamationen sig om?
F.eks. PF02, 02.12.21-F, 126360

Hvad er der galt med varen?

Du skal gemme restproduktet på køl/frost, til du hører fra os eller til sagens afslutning.

For at vi kan lave en grundig og præcis undersøgelse af din klage, har vi brug for en række oplysninger. Hvis du har fundet et fremmedlegeme, vil vi meget gerne have muligheden for at kunne undersøge det nærmere. Beskriv derfor fremmedlegemet i teksten, og gem det, indtil du hører fra os.

Dine kontaktoplysninger

Send reklamation